Регулювання клапанів автомобіля

Регулювання клапанів автомобіля. Шиномонтаж. Ремонт ходової частини. Комп'ютерна діагностика авто

Швидко, Якісно, Доступно!

Регулювання клапанів Сузукі

02

Відповідно до законів фізики нагрівання призводить до розширення металу, тому при проектуванні двигунів (у тому числі й марки Сузукі) обчислюється так званий «тепловий зазор».

Коли необхідне регулювання клапанів Сузукі? У двох випадках:

  1. Якщо зазор занадто малий, що в кінцевому підсумку призводить до того, що при нагріванні клапан закривається не повністю (часто зустрічається проблема в Сузукі Свіфт).
  2. Якщо зазор великий, клапан не зможе до кінця відкритися.

Результатом невідповідності розміру клапанів нормальна робота двигуна погіршується, потужності не вистачає, у гіршому випадку можливе навіть прогорання клапана.

Процес регулювання клапанів Сузукі

Ця процедура має однакову послідовність для автомобілів сузукі всіх марок, у тому числі гранд вітра SX4. Можливі деякі відмінності у процесі регулювання, але в цілому процес схожий і складається з наступних етапів:

  1. Знімається бак, потім заливається тосол (попередньо слід від’єднати патрубок та відкрити кришку термостату).
  2. Проводи котушок запалювання, датчики температури та вентилятори – відключають, після чого знімається патрубок, що регулює подачу повітря.
  3. Знімається радіатор охолодження двигуна та пильник.
  4. Після проведення демонтажу всіх деталей, що заважають, здійснюють сам процес регулювання клапанів. Цей етап включає:

    – процес ослаблення гайки, після цього вставляється щуп у місце зазору;

    – потім необхідно перевірити мінімальний щуп, який вільно повинен проходити, максимальний проходити не повинен.

Беруться два щупи з розміром від 0,13 до 0,1. До маленького підкручується болт до упору, після чого відкручуємо на чверть і фіксуємо гайкою. Маленький щуп повинен вільно проходити, великий – щільно зафіксований.

Регулювання клапанів Сузуки здійснюється лише при остиглому двигуні та температурі навколишнього середовища в інтервалі від 15 до 25 градусів. Підсумком проведення регулювання проміжків клапанів є підвищення продуктивності двигуна, справність його роботи.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.