Регулювання клапанів Сузукі
Відповідно до законів фізики нагрівання призводить до розширення металу, тому при проектуванні двигунів (у тому числі й марки Сузукі) обчислюється так званий «тепловий зазор».
Коли необхідне регулювання клапанів Сузукі? У двох випадках:
- Якщо зазор занадто малий, що в кінцевому підсумку призводить до того, що при нагріванні клапан закривається не повністю (часто зустрічається проблема в Сузукі Свіфт).
- Якщо зазор великий, клапан не зможе до кінця відкритися.
Результатом невідповідності розміру клапанів нормальна робота двигуна погіршується, потужності не вистачає, у гіршому випадку можливе навіть прогорання клапана.
Процес регулювання клапанів Сузукі
Ця процедура має однакову послідовність для автомобілів сузукі всіх марок, у тому числі гранд вітра SX4. Можливі деякі відмінності у процесі регулювання, але в цілому процес схожий і складається з наступних етапів:
- Знімається бак, потім заливається тосол (попередньо слід від’єднати патрубок та відкрити кришку термостату).
- Проводи котушок запалювання, датчики температури та вентилятори – відключають, після чого знімається патрубок, що регулює подачу повітря.
- Знімається радіатор охолодження двигуна та пильник.
- Після проведення демонтажу всіх деталей, що заважають, здійснюють сам процес регулювання клапанів. Цей етап включає:
– процес ослаблення гайки, після цього вставляється щуп у місце зазору;
– потім необхідно перевірити мінімальний щуп, який вільно повинен проходити, максимальний проходити не повинен.
Беруться два щупи з розміром від 0,13 до 0,1. До маленького підкручується болт до упору, після чого відкручуємо на чверть і фіксуємо гайкою. Маленький щуп повинен вільно проходити, великий – щільно зафіксований.
Регулювання клапанів Сузуки здійснюється лише при остиглому двигуні та температурі навколишнього середовища в інтервалі від 15 до 25 градусів. Підсумком проведення регулювання проміжків клапанів є підвищення продуктивності двигуна, справність його роботи.