Регулювання клапанів Лексус
Якщо великі зазори в клапанному приводі, наступні не відкриватимуться на достатню висоту. Привід автомобіля видаватиме під час роботи багато шуму і двигун у результаті буде слабо тягнути, так як у двигуні відбуватиметься неповний процес наповнення циліндрів сумішшю. Так звані випускні клапани будуть слабо відкриваться для достатньої вентиляції циліндрів, а тиск газів, що залишився в двигуні, буде значно перешкоджати надходженню суміші в циліндр автомобіля серії GX. Якщо зазори в клапанному приводі будуть занадто малі, випускні та впускні клапани будуть недостатньо глибоко сідати в спеціальні сідла при закритті кришки клапанів. Це значно погіршить необхідне для правильної роботи двигуна тепловідведення від нагрітих клапанів до головки блоку. Крім того, двигун втратить колишню тягу (відбуватиметься витік газів), клапани двигуна регулярно перегріватимуться і прогорятимуть.
В цілому регулювання зазорів клапанів виконується шляхом підбору відповідних регулювальних шайб спеціальної товщини, які встановлені на абсолютно кожному двигуні в так званих штовхачах клапанів. При виготовленні привід має певний розкид у допустимих межах, виходячи з чого під час регулювання необхідно встановлювати спеціально призначені шайби, які значно відрізняються товщиною між собою. Компанія Лексус виготовляє ремонтні шайби в більшості випадків різної товщини з кроком саме 0,02 мм. Правильне регулювання клапанів Лексус обов’язково виконується за допомогою шайб, які є можливість придбати у офіційного дилера компанії.
Для проведення даної трудомісткої процедури знадобляться спеціально призначені інструменти для регулювання клапанів. Вкрай не рекомендується проводити процедуру регулювання без наявності спеціалізованого інструменту Лексус. Безумовно, регулювання має бути виконане якомога точніше. Якщо немає такої можливості, краще залишити зазор трохи збільшеним, ніж сильно «перетиснутий». Як кажуть, краще мати трохи шумний двигун, ніж несправний.