Регулювання клапанів автомобіля

Регулювання клапанів автомобіля. Шиномонтаж. Ремонт ходової частини. Комп'ютерна діагностика авто

Швидко, Якісно, Доступно!

Регулювання клапанів Хонда

04

Регулювання теплового зазору клапанного механізму необхідне повного закриття та відкриття клапанів. Не повне закриття призводить до втрати компресії і прогар клапана, так само як неповне відкриття до зниження потужності, збільшення витрати палива, стукіт двигуна. У міру прогріву двигуна відбувається розширення металу і тепловий зазор змінюється, тому необхідно виставляти зазор, який встановлений заводом виробником, для конкретного двигуна. Зазори впускних і випускних клапанів відрізняються, зазвичай випускних клапанів зазор більше, так як ці клапани найбільш схильні до теплового впливу відпрацьованих газів.

У більшості сучасних моторах використовуються гідрокомпенсатори, які в свою чергу автоматично виставляють необхідний зазор і позбавляють необхідності перевірки та регулювання клапанів. Але багато автовиробників, таких як Хонда, досі використовують у своїх моторах регульовані клапани, виправдовуючи це рішення більш точним відкриттям клапанів, особливо у високооборотних двигунах. Такі мотори можна зустріти у моделях Акорд, CR-V, FR-V, Сівік, Пілот, Легенд. Перевірка, та при необхідності регулювання зазорів клапанів, рекомендується проводити раз на 100 тисяч кілометрів пробігу.

На прикладі двигуна автомобіля Хонда Акорд 2008-2011 року, розглянемо спосіб перевірки та регулювання зазорів клапанів. У нас є двовальний, бензиновий двигун об’ємом 2.4 літри. Перед тим, як виконати перевірку зазорів, необхідно щоб температура двигуна була нижче 38 градусів Цельсія. Знімаємо переднє праве колесо, щоб зручно прокручувати двигун, надівши відповідну головку на болт шківа. Знімаємо клапанну кришку. Дивимося заводські специфікації двигуна, знаходимо дані теплових проміжків клапанів, для нашого мотора це буде 0.21-0.25 мм для впускних клапанів і 0.25-0.29 мм для випускних клапанів. Підбираємо відповідні щупи, рекомендуємо підібрати щупи 0.22 мм та 0.26 мм для впускних клапанів, 0.26 мм та 0.3 мм для випускних клапанів.

Провертаємо колінвал до тих пір, поки настановні мітки у вигляді крапок на зірочках розподільних валів не будуть дивитися вгору, а настановні мітки у вигляді рисок на тих же зірочках не будуть дивитися один на одного. У цьому положенні перевіряємо зазори клапанів у першому циліндрі. У нашому випадку, для впускного клапана щуп 0.22 повинен вільно заходити між коромислами (рокером) і головкою клапана, якщо щуп проходить, перевіряємо другим щупом 0.26. Якщо у нас зазор у заданих межах, то щуп не повинен пролізти. Не треба докладати надто великих зусиль. Так само перевіряємо і випускний клапан, обраними для нього щупами. Якщо тонкий щуп не пролазить, значить клапан затиснутий, якщо товстий щуп проходить, значить підвищений зазор, в обох випадках необхідне регулювання. На коромислі знаходиться гвинт і контргайка, відпускаємо контргайку, плоскою викруткою починаємо обертати гвинт регулювання, тим самим збільшуючи або зменшуючи зазор.

Після того, як підібрали оптимальний зазор, необхідно затягнути контргайку, утримуючи викруткою регулювальний гвинт, інакше зазор зміниться. Завершивши роботу з першим циліндром, провертаємо колінвал на 180 градусів, повторюємо процедуру для 3-го циліндра, далі перевіряємо клапана 4-го циліндра, і закінчуємо другим. Для більш точного повороту двигуна рекомендуємо орієнтуватися за мітками зірочки розподільного валу, при кожному повороті вони повинні зміщуватися на 90 градусів.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.