Регулювання клапанів Mitsubishi
Отже, давайте ж з Вами розберемося – яким чином слід проводити регулювання клапанів Mitsubishi, які особливості цього процесу у найбільш широковідомих моделей?
Сподіваюся, ні в кого не стоїть питання, для чого взагалі потрібна ця процедура? Хто до кінця не розуміє – пояснюємо. Справа в тому, що для репарації всіляких особливостей роботи механізму розподілу необхідний чітко встановлений зазор клапанів. У тому випадку, якщо розміри зазору недостатні – виникає порушення періоду газорозділу, також зникає належне стискання, падає рівень потужності двигуна і якість його роботи під великим питанням. В окремо взятих ситуаціях не виключено пошкодження самих клапанів або їх сідел.
У протилежній ситуації, якщо зазор занадто великий, виникає великої сили механічний шум, час фаз газорозподілу порушується, через занадто швидке відкриття клапанів двигуну бракує потужності – наслідки аналогічні описаним у попередньому варіанті. Усунуті ці неполадки будуть лише за умови належного ущільнення клапанів, відсутності недозволеного люфта у напрямних та не збиті на кінцях стрижнів.
Адаптуємо здійснення регулювання клапанів щодо конкретної моделі. Розглянемо варіант з Міцубісі Галант та Лансер. Нижче наведено чіткий, покроковий план цього процесу:
- У разі виявлення факту відмінності розмірів зазору від встановлених величин (для моделей Е1, ЕЗ, Е5 впускний – 0,25 мм, випускний – 0,30 мм, ВЗ, В6 по 0,30 мм кожен і піен – 0,20 мм і 0,30 мм відповідно), по-перше, необхідно розслабити контргайку звичайним ключем на один оберт, інструментально закріплюючи гвинт регулювання.
- Повернути останній та виставити необхідний зазор клапана.
- Після цього фіксувати його контргайкою.
- Провести контрольну перевірку кожного клапана.
З метою оптимізації робочого процесу варто виділяти коромисла відремонтованих клапанів крейдою.
В принципі, цей процес аналогічний і в таких моделях як Mitsubishi Outlender і Паджеро – тільки уважно поставтеся до норм величини зазору!